Bestellen

Bestellen is eenvoudig en simpel bij Peau d’Or. U kunt via een categorie of via de zoekfunctie een product naar wens vinden. Als u het product in detail bekijkt kunt u het toevoegen aan uw winkelwagen. Alle informatie die u nodig heeft over het product treft u op die pagina.

  • Voeg het artikel toe aan uw winkelwagen
  • Ga naar uw winkelwagen en bekijk de inhoud. Bent u tevreden dan kunt u verder gaan
  • Vul uw e-mailadres in, u kunt dan inloggen (als u al klant bent) of uw gegevens opgeven als u nieuw bent.
  • Kies een verzendwijze en betaalmethode. Op deze pagina kunt u tevens andere opties kiezen en dient u akkoord te gaan met onze voorwaarden
  • Controleer uw gegevens, klopt alles? Dan kunt u definitief een bestelling plaatsen.

U ontvangt direct na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging per e-mail. Telkens als de status van uw bestelling gewijzigd wordt ontvangt u van ons per e-mail hierover een bericht.

Betalen

Wij bieden u de volgende betaalmethodes.

Retouren, omruilen en garantie

Niet helemaal tevreden? Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het item dat u kocht niet in orde is. Net als in de winkel kunt u ook bij ons retourneren, omruilen of aanspraak maken op de garantie.

Retour sturen
U heeft het recht (herroepingsrecht) om uw bestelling zonder opgaaf van reden retour te sturen. Wij bieden u hiervoor een digitaal formulier welke u onderaan deze pagina kunt vinden. Met dit formulier kunt u met uw bestelnummer en postcode gebruik maken van het herroepingsrecht. Dit kan tot 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling. LET OP: u kunt dit formulier ook gebruiken als u een deel van uw bestelling retour wilt sturen.

LET OP: de kosten voor het retour sturen van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Adres voor retournering:

Scan Global logistics
T.a.v. Peau D’or Nederland
Kaapstadweg 36A
1047AG Amsterdam.

Omruilen
Ook voor omruilen kunt u gebruik maken van het retourformulier hier onder op de pagina. U kunt in het opmerkingenveld aangeven of en welk item u wilt ruilen. Wij maken dan een nieuwe bestelling voor u aan zodat uw weer perfect op de hoogte wordt gehouden van de levering.

Garantie
Als een product beschadigd is of op een andere manier niet in orde is zenden wij U gratis een ander product.

Neem in voorkomende gevallen eerst contact met ons op per telefoon, WhatsApp, of email. Vaak kunnen we een probleem dan eenvoudig oplossen.

Formulier voor retourneren of omruilen

Reden van retour *

Verzenden

Wij werken samen met DPD en PostNL voor de verzending van uw bestelling.

Bezorgtijden
Zodra wij uw bestelling verzenden kunt u bij ons een track & trace code opvragen waarmee u uw pakket kunt traceren.

Verzendkosten

  • Voor bestellingen onder de 175,00 euro (excl. btw) rekenen wij 8,95 euro verzendkosten (excl. btw).
  • Voor kleine bestellingen onder de 50,00 euro (excl. btw) rekenen wij naast de verzendkosten 6,00 euro handelingskosten (excl btw).
  • Deze verzendkosten gelden voor leveringen in Nederland. Voor leveringen in het buitenland gelden andere tarieven.
  • Bestellingen boven de 175,00 (excl. btw) worden franco verzonden (Nederland en buitenland).

Waar is mijn bestelling?

Wij werken samen met DPD en Post.nl en zij regelen de verzending van al onze bestellingen. Om het transport snel te laten verlopen is het belangrijk dat u altijd controleert of u ons het juiste adres heeft doorgegeven.

U treft het door u opgegeven factuur en verzendadres in de bevesting die u direct na bestellen per e-mail ontvangt.

Track & Trace
Bij het versturen van uw pakket werken wij met het track & trace systeem. Is een pakket niet aangekomen, wij kunnen dit zo voor u uitzoeken middels dit systeem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice 072-2013001.